Extra redovisning snusmumrik

Här kommer den utlovade tilläggande redovisningen för uppdrag Snusmumrik:


Jag försökte att baka själv. Det gick så där. Kolla Ranta med handklovar, hon ser nöjd ut iallafall.



Jag gillar ite att bli kletig om fingrarna. Så ser det ut efter ett misslyckat bakförsök. Sen slickade jag av fingrarna och svalde smolket på fingrarna. Ser ut som Ranta är avundsjuk eller nått, vill vara lika som jag och härmar min pose.



Åhhepp.



Och nu; reklam. Jag gillar att mitt avskavda nagellack ser ut som riktigta nikotinkluster på mina naglar.



Tyckte att det tog dåligt. Tände en cigg. Sen bytte jag den lösa snusen mot en generalportion.



Tillslut blev jag less och drog in tre snusar på samma gång. Inget hände då heller. Fast lite speedad blev jag allt. Det måste vara knark i snus.


Klart slut, snussprut.

/Kissapan

P.s Jag Kissapan, som aldrig spyr, pratade faktiskt med porslinskungen på natten. Om detta var pga av nikotinet eller det faktum att Kikio kulle visa mej hur man gjorde vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hej!!
Jag är en 13 årig pojke som har ett problem: Jag kan inte sluta snusa. varje dag lägger jag in prillor under min överläpp(Jag snusar grovsnus dessutom!!) Har du några råd hur jag kan sluta.

2013-03-09 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0