En katt bland hermelinerna

Ja. Nu blev det inte som jag hade tänkt mig. I 30-graders hetta satte jag på mig full Hipedi Hop-mundering, bling och allt. Sen kom Herr Ågren. Jag skakade som ett asplöv. Helvete vad ful jag var. Dessutom tänkte jag på mina kungar i jeans. Hur besvikna skulle dom inte bli om jag inte kom i min A*teem jacka som endast två personer har förärats på denna planet?

Med en halv pizza och en halvflaska Törley under blinget valde jag sida. A*teems sida. Rätt sida, som Rip Rhodes milt uttryckte det. Dimman och han berättade att jag inte bara skulle vara nekade att gå ombord om jag kom i min utklädsel, utan även att det fanns starka tankar om att starta en motblogg mot "Klart du Vågar".

Jag säger tack för allt stöd grabbar. Nu förväntar jag mig att ni, som ni lovade, bär straffingrar med mig.

Så här långt kom jag:


/Kissapan, aka Kattis "Kat" Wiseguy, honorary member / go go girl.

P.S From nu är det vedertaget att om någon (jag, tex) vägrar två uppdrag på rad så kommer straffet att bli straffingrar. Alltå, man har endast tummen kvar. Lycka till att skita.

Kommentarer
Postat av: Rip Rhodes

Rätt var vad du valde.

2008-07-31 @ 01:54:29
Postat av: Kissapan

Yes, master Yoda Rhodes!

2008-07-31 @ 09:21:36
URL: http://klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0