Å herrejävlar

Jaha, uppdrag alltså.. Countryfestival alltså.. Cowboyhatt alltså.. Kicki alltså..

Detta kommer bli intressant.

Jag har iaf varit iväg och köpt mig en falukorv att locka Kicki Danielsson med så autografbiten är mitt minsta problem, att få tag på en hatt är värre. Alla jag känner som kan tänkas ha en hatt är antingen bortresta eller fast beslutade att bära sina hattar själv. Hade jag fått gå på en förfest hade det varit enklare att ordna, jag är grym på att supa kläderna av folk.
 
Om jag inte lyckas få tag på nån hatt, misslyckas jag då med uppdraget trots att jag fixar allt det andra?
 

Jag jagar vidare.





/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, supa kläder av folk... Jag har både slips och skärp hemma från när vi har varit ute...

2008-07-17 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0