Ställen man inte ska förvara mat, del 2

En gång satt jag på McD och inmundigade en schöön hbg. Kande det var en kycklingsådan. Troligvis eftersom jag är för lat för att vänta på någon annan burgare som dom måste döda en ko, plocka tomater och gro sesamfrö för innan man får maten framför sig. Dessutom är den så satans het då, nytillverkad alltså.

Iallafall, back to the story, så drog jag iväg en nysning, stor och hård (en nysning kan visst vara stor och hård). efteråt kände jag mig förkyld. Eller det kändes som jag hade halsfluss. Det var en salladsbit som fastnat typ bakom gomseglet. Den kom fram efter nån dags harklande och luktade ruttet. Mmm, har aldrig känt mig så fräsch. Men jag blev ju frisk.

/Kissapan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0