Ställen där man inte ska förvara sin mat. Del 1

Igår stod jag på jobbet och hetsåt en smörgås samtidigt som jag pratade med min chef, plötsligt så satte jag i halsen. Jag hostade och harklade och drack vatten och grinade och allt sånt där som man gör när man har satt i halsen och då känner jag hur smörgåsbiten hux flux far upp i bihålan på mig. Oj då. Jag hostade, harklade, drack vatten och grinade lite till och sen lossnade (trodde jag) biten och jag kunde återgå till jobbet.
Igår kväll blödde jag en jävla massa näsblod och i morse när jag snöt mig så trillade en bit smörgås ut ur näsan.


Detta får mig att vilja påstå att näsan är ett ställe som inte lämpar sig att förvara mat i.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Lea

Hahaha! Jag har gjort samma sak med köttfärs! När jag hade nån läkarundersökning nån gång för länge sen och fick lugnande så hade jag dessutom snällt berättat för kissapans och min kära mor hur det känns att ha köttfärs i näsan! Mmmm....

2008-08-05 @ 14:38:54
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Hahahahaha!!!

2008-08-05 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0