Kockiga bilder

I brist på annat material så tänkte jag att ni kunde få se lite bilder från mitt kockuppdrag. Jag hade tänkt lägga upp dessa för flera dagar sen ju men diverse orsaker kombinerade med diverse andra orsaker gjorde att det inte blev så.


Här gör jag nåt som har med matlagning att göra. Tror jag.



Sen använde jag mig av ett vapen för att dela en massa svampar i mindre bitar. Det var skitläskigt!



Fyller laxfittorna. Observera den snygga minen och den schyssta hållningen.



Sköljer sallad eller nåt?



Preparerar förrätten



Här är den färdiga förrätten. Jag tyckte faktiskt inte att det var särskillt gott..



Till förrätten serverades det ju vin så tydligen togs det inga bilder efter detta.

Jaja, summan av kardemumman är iaf att det där med matlagning inte är nåt för mig. Igår åt jag tex tortellini med ost- och skinksås till middag, jag hade köpt fördig ostsås och strimlad rökt skinka. Det vart skitäckligt.
Jag är van så jag åt ändå.

/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Patrik

Men shit vilken housewife du är! Sugen på att bli bortgift?

2008-08-03 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0