Gästuppdrag from Christ to Sleaze

Ojojojojojojojoj. Jag tror att det är någon som är född att vara sleazare istället för Kristus-anhängare. Vänta ni bara.

Om ni vill veta lite kuriosa så kan jag berätta för er att Jesus Lover är sjuuukt håröm och hon grinar när hon sminkar sina ögon. Eller det kommer bara några små tårar, men det känns lite mer festligare att säga att hon grinar.

Vi började det hela med en flaska ful-Törley. Det är alltid bra för en snefylla. Tyvärr var jag tvungen att beskära bilden eftersom Jesus Lover tycker att det är oanständigt att visa brösten, vilket hon gör på bilden.


Efter att flaskan var tömd satte vi igån med förvandligen. eller det var Mari-jan (M-J, som hon vill kallas) som gjorde allt arbete. Jag låg på sängen och tittade på. Åt lite chips. Drack en öl. Funderade på vad jag skulle ja på mig. Bläddrade i en bilderbok om en bondgård. Jag fick äta upp det senare när jag märkte att tid var det inte gott om.

Först ut på to-dolistan: kläder. Jesus Lover tyckte inte att det var okej med korsett, så vi fick ge oss på den punkten. Men stay-ups är fan ett måste.


Sen kom vi till håret, först skulle det tvättas (något kristna inte normalt gör), sen fönas, sen plattas och till sist tupperas. Om det inte stavas med två p:n så skiter jag i det, bara så att ni vet. Jag fick inte ta någon bild när hon duschade.



Resultatet ser ni här, linslusen Mj var tvungen att synas på bild så klart:


Vi var nu lite drygt en timme försenade till MJ:s födelsedagsfest. Vi hade hjärtat i halsgropen. Något som skulle hålla i sig för mig i nära tre dygn, tyvärr. Men när vi väl kom till festen var det fullt ös. Till och med på Jesus Lover som tog sitt uppdrag på största allvar och blev full.


Efter midnatt började det kladdas i ansiktet med kajalpennor. Jesus Lover blev bjuden på mer sprit och vi dansade och hade det fint.


Morgonen efterer skulle vi åka hem. Vi vaknade när bussen hade gått och höll på att missa planet. Så går det när man blir full. Har vi lärt oss en läxa? Skulle inte tro det.

Klart godkänt med ett plus i kanten.

Nu ska jag tvätta mig på det nya badhuset med mina barn.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Andrea Wänseth

Fy satan vad snygg hon blev, JoYhanna. Hon borde kanske ta o satsa på lite djärvare stil..

Jag menar jesus var ju en hårding med långt hår och spikar runt huvet.

2008-08-20 @ 12:34:10
URL: http://andreabw.blogg.se/
Postat av: Mary-Jane

Förbannade Jesuslover som var så jävla snygg!! Mina polare ville ju förfan ragga på henne har jag hört ryktas om senare!!! Men dom lät bli eftersom det är min Kristna Syster! XD

Ja men klart godkänt blev det! Mest för att hon såg så jävla rolig ut dagen efter!XD

2008-08-20 @ 12:40:04
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Julia

Synd på korsetten...

De där juvren skulle göra sig fina i en sådan.



I övrigt - bra jobbat jesuslover!

2008-08-20 @ 15:01:52
URL: http://harmapan.blogspot.com/
Postat av: Amandla

Ha ha ha, detta inlägget gillade jag. Rock on!



/A.D

2008-08-20 @ 15:39:02
URL: http://amandla.bloggspace.se
Postat av: Precious One

ojoj. det var kul men aldrig mer! dessutom blev jag faktiskt aldrig full.. tissa och majan däremot..

2008-08-24 @ 20:44:26
URL: http://www.timesonfire.blogspot.com
Postat av: Julia

jaeflar, vilken heting :D

2008-08-27 @ 14:27:28
URL: http://nilssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0